Pracovní štáb PK

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

[Úvodní stránka]  Organizační část > Povodňová komise >

Pracovní štáb PK

Pro operativní plnění úkolů vytváří PKMČ pracovní štáb. Pracovní štáb připravuje a předkládá komisi návrhy na opatření, event. plní operativní úkoly uložené mu komisí.

Vedoucí PŠ

řídí činnost štábu za povodně,

analyzuje situaci na daném území, předkládá komisi návrhy na řešení konkrétních zabezpečovacích a záchranných prací,

zajišťuje zpracování informací pro PKUP Dyje.
 

Zástupce vedoucího PŠ

zastupuje vedoucího štábu v době jeho nepřítomnosti,

zajišťuje aktualizaci a doplňování povodňového plánu MČ, vč. koordinace a odborné pomoci při zpracování povodňových plánů MČ,

řeší otázky zásobování vodou za mimořádných opatření,

organizuje evidenční a dokumentační práce.
 

Členové PŠ – zástupci ÚMČ

řeší úkoly zabezpečovací činnosti štábu (doprava, zásobování),

zabezpečují podklady pro vyžádání pomoci od jiných organizací a orgánů, složek CO, armády ČR,

připravují informace pro PKMČ o plnění opatření přijatých při povodni,

připravují informace o průběhu povodně, o škodách, zajišťují zpracování souhrnné zprávy,

organizují zpracování podkladů vč. shromažďování dokladů o majetkové újmě, vzniklé v průběhu povodně,

zajišťují ve spolupráci s odborem dopravy a Policií ČR, realizaci uzavírek cest (přenosné dopravní značení) a náhradní dopravu,

řeší otázky související s energetickými systémy (zásobování el. energií, plynem, teplem) při mimořádných situacích ve spolupráci s PK ORP Brno (dbf).

 


Organizační část > Povodňová komise > Pracovní štáb PK

   | tisk | nahoru |

stránka c_pk_stab.htm aktualizována: 21.11.2019, publikována: 03.05.2024